zondag 9 september 2012

Hakend nazomeren in de tuin

Dit weekend zijn we schoonmoeders weer aan het plagen in Brabant!

We blijven dan altijd gelijk het weekend logeren. Dat zijn voor ons altijd bijna minivakanties!
Dit weekend is moeders druk de tuin aan het veranderen. Veel bomen en struiken zijn weggehaald. En plantjes hebben een ander plekje gekregen.
Lekker buiten eten, even een ijsje halen in het dorp en genieten van het prachtige weer.
Vandaag heeft moeders een rustdag ingelast en zitten we lekker te frobelen of lezen en muziekje te luisteren.

Kortom lekker genieten!

Onderwijl ben ik weer met een nieuw projectje bezig.



Het haken van een haaknaalden etui. We kwamen erop (Esther van www.liefvanmuis.nl) naar aanleiding van de inloopavond. Het leek ons een prachtig projectje voor mensen om eventueel te kunnen maken.

Na het vinden van een patroontje, heb ik hem vertaald en ben hem gaan uitproberen.



Nou er is niets meer van het patroontje over!!
We hebben hem al helemaal veranderd! Vagelijk zie je nog ergens het originele patroontje erin.
Ik ben er maar druk mee!

En nu ben ik hem ook nog aan het versieren met kraaltjes!

Ik lijk wel zot! Hahaha


Geen opmerkingen:

Een reactie posten