zaterdag 25 augustus 2012

Markt

Momenteel ben ik hard bezig voor en met mijn beste vriendin Esther (www.liefvanmuis.nl) volgende week zondag op de markt te kunnen staan.

Dit keer zal het de Culturele Markt worden op 2 september in het prachtige Monnickendam. Het zal zich bevinden voor de speeltoren op het Noordeinde.

Maar goed...
Druk aan de haak. Vele nieuwe ideeen opgedaan en een aantal daarvan ben ik aan het uitwerken. Sommige helemaal nieuw en sommige aangepast.

Ik heb de afgelopen vakantie veel gehaakt en veel gemaakt. Dit weekend nog even druk aan de slag met de naaimachine om alle projectjes weer af te kunnen werken.

Volgende week is Esther ook weer terug en dan moeten we weer hard aan de slag met pakketjes maken en dergelijke.

Oh, ik heb er zo vreselijk veel zin in!!
Komen jullie ook een kijkje nemen?

Voor meer informatie over de markt zie:
http://www.waterlandseevenementen.nl/index.php?detail=3267

Geen opmerkingen:

Een reactie posten